poniedziałek, 16 listopada 2015

Makijaż w klasycznych kolorach czyli delikatne czarno-srebrne smoky :)

Hej :)


Dzisiaj przedstawiam  Wam wieczorowy makijaż w  w czarno-srebrnej oprawie, na ustach trochę weselej bo malinowo :)


Na ogół gdy maluje siebie, wybieram  ciepłe kory cieni,  jakoś nie do końca dobrze czuje się w czerniach, szarościach,  czy odcieniach srebra, ale w tym makijażu  postanowiłam wyjść temu na przekór :))


A o to efekty:



Użyłam cieni z kilku paletek Sleek, a na ustach  Bell  Hypo Allergenic Lip Tint nr 5, która polecam :)




Niestety stan mojej skóry  odbiega od doskonałości, ale jestem w trakcie kuracji kwasami, więc musicie wybaczyć ;)


Miłego Poniedziałku!

7 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :) To pomiędzy bielą i czernią to szarość ? Wygląda trochę jak granat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje:) Tam nie ma bieli, może ten srebrny tak wygląda.. pomiędzy srebrnym a czarnym jest troszkę szarości i rozblendowany czarny. Granatu tam nie ma. Może tak wygląda, bo zdjęcie było robione przy kiepskim oświetleniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego mi nie mówiłaś, że masz blog? :D Hm hm hmmm?

    Makijaż jak zwykle piękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że wiesz:P założyłam niedawno i trochę się jeszcze gubię w tym :))

      Usuń
  4. Bardzo efektowny makijaż:) Śliczna pomadka, muszę się za nią rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń